onsdag 30 april 2008

Shopoholic

Lucas sitter här intill mig och dricker te och äter fil och flingor. Vi har knallat på stan med Sandra Söt och shoppat lite undisar och annat smått.. *skrattar* Får nog ge förslaget om veckopeng till Henrik sen när han flyttar hit (om han vågar) alltså inte till Lucas utan till mig! Har lite lätt att komma på saker jag behöver när jag strosar runt på stan med bästa vännen! *flinar* Men idag blev det faktiskt bara saker jag behövde! Så lite duktig var jag! Och det blir ingen mer shopping för mig denna månaden, förutom presenter till div familjemedlemmar!

Stackars lilla Henrik ligger hemma och sover av sig febern. Han är sjuk, och efter hans tidigare inlägg idag så förstår man hans frustration och ska anstränga mig för att inte säga "vad var det jag sa?". Hoppas han mår bättre imorgon när han har fått vila lite..

Nu blir det vila för mig och Lucas oxå, för ikväll blir det mys hos päronen! Ska bli härligt, ta ett glas vin kanske och förhoppningsvis få något smarrigt serverat till det. Åh.. *ser fram emot*

Sandra Söt är för övrigt beräknad för att föda idag men inget än så länge men dagen är ju inte slut än! Men jag tror hon får gå över, kanske tittar ut typ den 5:e maj tror jag! Åh jag är bebis sjuk... Men den som lever får se..

Ha de gott....

Inga kommentarer: