fredag 2 maj 2008

Hoppas på en bättring..


Har nu legat hemma med feber och riktigt ont i halsen i två dagar nu, inne på min tredje och det är verkligen skit tråkigt. Dels för att det är piss tråkigt att vara sjuk men även för att Malin kanske ska komma idag och om jag inte riktigt är frisk så kanske det inte är så bra om hon kommer, finns ju en risk att man smittar då liksom. Ska till farbror doktorn vid halv två tiden och hoppas att han säger att det inte är något allvarligt vilket jag hoppas att det inte är för då kommer min prinsessa till mig =) JIPPI!!

Vi har varit tillsammans snart 5 månader och det känns bara bättre och bättre för var dag som går och den 9 juni så åker jag ned till Skövde för att flytta ihop med Malin mina drömmars kvinna =)
Hon jobbar idag och jag pratade precis med henne, hon var i full gång och påväg till goa glada Göteborg. Hon var lite orolig för hennes vän Sandra åkte in till förlosningen igår och skulle kalva=) Malin tror på en pojke och då var ju jag självklart tvungen att säga att det skulle bli en flicka så vi får se vem som har rätt... Men som jag brukar säga jag har ju alltid rätt!!! ;-) För att åter gå till Malin som är det bästa som någonsin har hänt mig så ska vi testa att leva tillsammans
och se om vi passar så bra ihop som vi tror att vi gör men det tror jag verkligen att vi gör.. Det kan inte finnas så mycket känslor och dyligt om vi inte skulle pasa ihop. Längtar så efter att varje dag får vakna med henne vid min sida, varje dag antingen få komma hem till eller att få vänta på henne att komma hem och bara säga välkommen hem min älskade, att varje natt få lägga sig brevid denna individ som har kommit att betyda så otroligt mycket för mig ( är så att man får gåshud av välbehag) =)

Vill bara säga till dig Malin att jag älskar dig så otroligt mycket!!


Inga kommentarer: