måndag 5 maj 2008

Vissa saker förstår man inte....

Vaknade imorse och kände mig förvånatsvärt pigg gentemot det jag kände förra veckan då jag låg deckad med 39 graders feber och halsont. Så idag kände jag att jag fixade att jobba och så jag fick jobba. Började kl 7 och hade körningar så gott som hela tiden fram till kl 16 då jag slutade.

Pratade med min käresta på morgonen och hon var inte så high on life precis men försökte med all min charm och kärlek göra henne på bättre humör vilket jag tror att jag bidrog lite med, för senare under dag vid lunch tid ungefär så var hon riktigt glad och jätte mysig. Kommer hem efter jobbet och lägger mig på sängen för att komma ner lite i varv varpå jag somnar en liten stund (ca 1 timma eller lite mer kanske) vaknar till och kollar klockan, jag och en polare skulle fikat vid 18 men han har inte hört av sig, vid kvart i sju skickar jag ett mess till honom var på han svarar att han sitter i möte och hör av sig när det är slut. Men han har inte hört av sig ännu och klockan är nu 20 över nio...

Vid halv åtta tiden så börjar jag undra varför inte min käresta skickat något mess hade för mig att hon skulle skicka när hon slutade, visst jag skulle skickat och sagt att jag inte var iväg och fikade men nu blev det tyvärr inte så. Men iaf ser att hon är ute på msn och skickar ett meddelande som att " är du för fin för att svara på mess ;-)" bara lite på skoj, men hon hugger direkt och är jätte kort i tonen sen när hon ringer, och jag fattar ingenting så säger hon att det är tråkigt när jag blir så förbannad och hugger på henne, men är det konstigt att man blir lite likada tillbaka när man först försöker vara mysig och snäll men bara blir bemött med korta kommentarer och glirningar.

Malin du är det bästa som finns jag älskar dig mest av allt i hela världen och jag vet att det är jobbigt med distansförhållanden men det blir ännu jobbigare om vi ska vara grininga och korta mot varandra när vi saknar den andre.

Du är liksom min prinsessa och jag hatar att se dig ledsen, vill vara med dig hela tiden och hålla dig i min famn. Vill viska min ömmaste kärleksord i dina små öron och dela allt med dig. Du är mitt allt och det gör ont i hjärtat när du går ner dig totalt. Men en sak ska du veta och det är att du har mig och jag ska försöka stötta dig i allt.

Inga kommentarer: