tisdag 6 maj 2008

Kan vara så



Det kan mycket väl vara så att jag har en helt underbar pojkvän.En kille på väg att bli man som stöttar och finns där! Som skäller när han behöver och som är varm och trygg när jag behöver.. En kille som ställer upp för mig och som får mig att tro på att allt ordnar sig.

Vilade efter att ha varit hos tandläkaren förut och vaknade med ny motivation och lättare hjärta efter att ha pratat med min älskling som dessutom väckte mig precis när jag somnat in... Men glad som få när han ringer så var ju tvungen att prata lite med honom ändå!

Nu ska jag snart sätta fart och städa här hemma.. Killarna (Lucas och Henrik) kommer ju hem på fredag och då är det ju härligt om det är fint hemma eller hur? Sen att man precis pratade med mamma som tyckte jag skulle komma förbi där gör ju inte saken bättre.. Måste få igång min gamla dator så jag kan lägga över musiken på denna istället! Det vore riktigt nice.. Hm... ja just det ja.. Sätta fart var det ja!

Tack för ditt stöd och ditt hjärta älskling.. Ska se till att du aldrig ångrar att du förlitat något av det till mig! Du är helt underbar!

Inga kommentarer: