tisdag 29 april 2008

Workingclass hero

Jobba jobba jobba! (tjoa och tjimma som på en fotobolls/hockeymatch)
Befinner mig i Nässjö och ska sitta här till kl 19.20 för att vända upp mot Skövde igen! Underbart härligt väder, och mysiga kollegor så det är topp att jobba.. Förutom att när jag slutar i Falköping senare ikväll så blir jag sittandes där i över en timma för att åka tillbaka till Skövde igen! Hem till mor och far med ilfart för att antingen hämta lillkillen eller sova där, det får vi se vad det blir! Något av det blir det iaf! Haha... ska bli intressant! Men men som sagt den som lever får se!




Upplevde en mindre trevlig sak när jag kom till Nässjö alldeles nyss, vid en av dörrarna vid väntsalen sitter en kvinna med byxorna nere vid knäna och pratar med sig själv, det stinker av alkohol lång väg och när jag kommer förbi kryper hon ut genom dörren och sätter sig där istället och ojjar och pratar med sig själv!




Ska åka till älsklingen på fredag.. Så härligt! Få träffa honom över en helg, med bara mys, prat och umgås! Längtar så!



Nu pratar jag med Herr Söt så bäst att koncentrera sig på det!



Nu ringde det till honom så han behövde svara oxå, stackarn han verkar inte vara så bra just nu. Lite ur form.. Huvudvärk och hostig.. *klappar på kinden* Får kanske ta hand om han lite när jag är där då... Hm.... jag som hade hoppats på annat *blinkar*



Nu är han tillbaka.. hare gott



Inga kommentarer: