måndag 28 april 2008

Satan i gatan

Befinner mig i Nässjö! Sitter på mitt feta arsle och väntar bara på att få knalla ut till tåget igen! Henrik han muppar sig, är väl tillåtet när man inte är fullt frisk. (Han har feber, och alla vet ju hur killar/män/gubbar beter sig då!) Saknar honom! Han gör mig så otroligt glad, men på samma gång har han en förmåga och en makt att göra mig så otroligt ledsen! Räcker med betoning på ett ord eller ett sätt att säga något på och hur jag uppfattar det och jag blir nedstämd och ledsen!
Som förut till exempel. Jag sa till honom att jag ev skulle fika med ett ex någon gång i sommar i Götet när jag hade svängarna förbi där, vilket jag har rätt ofta *ler* för han skulle flytta dit någon gång framöver. Och han vänder i humör från att vara gla och go till att vara restriktiv och lite nedstämd.. Och dessutom inte våga säga vad det handlar om! Jo jag vet att detta är rätt så personligt! Men det är ju så det är! Allt är personligt.. Alla har bagage, det gäller bara att inte ta åt sig av det, och faktiskt se det från andra synvinklar är just sin egen ibland. Jo men visst förstår att det låter själviskt av mig, och det är det säkert till viss del. Har nog fortfarande svårt att förstå att han möjligen tycker om mig såpass mycket att det kanske är lätt att bli svartsjuk om det nu är det han är, om det inte bara är så att han är aningens trött och lite shinkig för att han är sjuker! Jaja den som lever får se!
Nu ska jag gå ut och vara lite onyttig och gå till tåget på samma gång! Sov sött små raringar! *flinar* (Gjorde en Lucas)

Inga kommentarer: