måndag 28 april 2008

Hemma efter en tung dag...

Då var det dags att försöka sova bort lite febran och förkylning, har varit tvungen att jobba trots att man är lite små krasslig men man är ju en hårding så man gnäller ju inte =) *ler* Hade en riktigt jobbig diskusion med min underbara och super härliga flickvän. Det handlar om en skit sak men så är det ibland. Blev lite neråt för att Malin skulle fika med ett ex, visst det är inget att bry sig om för jag vet ju att hon älskar mig mer än något annat, men det känns fortfarande lite jobbigt. Har lite bakom mig som är lite känsligt ska ta det med malin bara hon orkar lyssna.

Min prinsessa som jobbar förfullt på sitt tåg och är väl snart uppe i Falköping för att därifrån tag sig vidare hem till Skövde, dit även jag om cirkus en månad bor i. Det ska bli ett riktigt spänn
ande upplevelse att få flytta samman med den människan som betyder mest av allt i ens liv!!! Malin du är det bästa som någonsin hänt mig och tvivla aldrig om det!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ GRYMT MYCKET!!!!

Min underbart vackra flickvän som jag är så otroligt glad i!!! Du är sagoligt vacker och underbart härlig!! Tack för att jag får var en stor del av ditt liv!!!

Ne nu ska jag försöka nanna ska ju upp och jobba vid 7 tiden imorgon med, men hoppas få prata en snabbis med men ängel innan jag somnar!!

Inga kommentarer: